2013. január 11.

Vágy - álom - valóság ...

Arra ébredtem, hogy orgazmusom van. Álmomban szeretkeztünk. Reggel merevedéssel ébredtél, én még a karjaidban aludtam. Hozzám hajoltál és megcsókoltál. Felébresztett a gyönyörű csókod és azonnal megkívántalak, ahogy éreztem, hogy Te is kívánsz. Kezeimet a válladra tettem, hanyatt döntöttelek és föléd térdeltem. Egyetlen mozdulattal magamba fogadtalak, mélyen, forrón. Teljesen kitöltöttél. A szemeidből szikrázó, csillogó vágy szinte átégette a bőröm. Mozogni kezdtem rajtad. Minden mozdulatomnál mélyen kitöltöttél. Gyorsabb tempót akartál és mozgatni kezdted a csípőd. Őrjítő vágy lett úrrá rajtunk. Az orgazmusaim egymást érték. A nedvességem folyt le az ágyékodon. Minden élvezetem egyre közelebb hozta a Tiédet. Hangosan felnyögve élveztél belém, miközben sikítva élveztem el Tőled és ütemesen összerándulva szorítottalak magamba. A tekintetünk és testünk is egybeolvadt a gyönyörben . A mellkasodra hajoltam , átöleltél , átöleltelek és úgy aludtunk el.

Nincsenek megjegyzések: